onsdag 28/11

Är måttligt less på allt skolarbete nu. Har ju som sagt haft redovisning idag, det gick ganska bra faktiskt, men det blev lite strul med powerpointen. Jaja, sånt händer, hoppas på ett VG iallafall.
Det var också en kille som hade föreläsning hela morgonen om privatekonomi, ända från 08.15 till 10.00, det var ganska drygt eftersom jag inte ens är intresserad. Satt där som ett stort frågetecken.

Också hann jag inte träna på friskis idag heller eftersom redovisningarna tog så lång tid, alla var klar runt 4 och då var det ingen idé att åka dit för jag har ju innebandyträning nu klockan 8 så då hade det blivit lite tajt med tiden.
Har inte tränat sen i lördags, eller jo, innebandy och dans, men det är inte samma sak !
Anyway, får ta det på fredag för imorgon kan jag inte heller för då ska jag troligtvis vara med Eric !:)

Är lite smått avundsjuk på Milla och Ewe som ska till Indien den 10:e, jag vill också, jag kan tänka mig det varma vattnet och det härliga lugnet, åhh !!!! menmen, man kan inte få allt man vill. Jag hoppas att ni får det kul tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0