plugg

Hejsan !

Nu var det slut på lovet och skolan har börjat igen, inte så farligt ändå, det var roligt att träffa min härliga klass igen efter en vecka.
Jag måste göra en jätteinvecklad uppgift i datakunskap som ska lämnas in på onsdag, har bara börjat lite smått och det är ju så otroligt "lätt" när man inte fattar nåt:/ krångelshit! + att vi har prov i det samma dag,hm, underbart!

Idag hade vi en väldigt kort dag, började kl 10 och slutade ungefär kvart över 1. De ända lektionerna vi hade var svenska och idrott!
På idrotten hade vi jättekul just för att det var DANS ! linedance för att vara exakt, det var hur kul som helst. Vi lärde oss en dans som var lite mer riktat mot funk-stilen och en med samba, sambadansen ska vi fortsätta med nästa gång! såååå kul.
Efter skolan åkte jag och milla d hem till henne och skulle plugga, vi fikade också nån jättegod bakelse och saft och satt och kollade i emilias nya skolkatalog. Vi fattade ju som sagt ingenting av datakunskapen men vi satt och försökte och försökte ett långt tag tills jag skulle gå hem.
Det var asjobbigt att gå hem med bagen eftersom jag hade skolböcker, datorn och gympakläder i den, ajaj så ont jag har i min axel nu!

Nu sitter jag och funderar på att äta lite tårta som mamma har köpt eftersom jag inte firades här när jag fyllde år :) men jag är ganska mätt efter maten. Aja, det går nog ner det också!
Sen har jag träning kl 8, längtar !
Efter det ska jag nog bara hem och ta det lugnt och plugga lite om det nu går !

/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0