redovisning

Hejsan !

Det blev inte ett enda blogginlägg igår just för att jag var tvungen att plugga, var i skolan till klockan 5 och gjorde klart historiearbetet. Jag tror det kommer att bli bra faktiskt, redovisningen alltså! Efter det hade jag dans så då hann jag inte heller. Har lagt ner väldigt mycket tid på skolan nu på senaste tiden faktiskt, men ska det bli bra så ska det.
Ska också hålla mitt tal idag, men bara på prov, det kommer inte gå bra alls, jag är ju klar med det men jag kan det INTE utantill så jag kommer att få kolla i pappret.

Nu sitter jag och lollo och finslipar på powerpointpresentationen :) fast nu ska vi äta!

Kramkram
/ Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0