resultatet

Vill bara tala om att jag spelar med världens bästa tjejer i Alnö IBK, dom får en verkligen på bra humör, så glad att jag träffade er och jag älskar er <3

Matchen idag gick ganska bra, förutom att jag inte var på topp och mitt tempo var i botten den sista perioden, så gick det nog ganska bra iallafall. Men vi vann ju inte, det vart oavgjort.
I första perioden dundrade Matilda J in 0-1, riktigt snyggt. Alla höll bra tempo och vi spelade riktigt riktigt bra.
Mer hände inte i första perioden.
Jag pallar inte förklara resten av matchen men Matilda gjorde iallafall ett till mål och ankarsvik kvitterade till 2-2 mot slutet.
Det kändes ganska surt, men sånt får man ta ibland.
Vi kämpade på bra iallafall :)

Vill också tala om att jag var på birsta city med milla på dagen idag, jag köpte en röd-vit sveamössa som jag ville ha också köpte jag ett par örhängen och underkläder. Vi var också inne på IKEA en sväng och milla köpte dricka, sen åkte jag hem!

/ Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0