torsdag 29/11

Hejsan !

Det blir ett sent blogginlägg idag eftersom jag inte tagit mig tid till att skriva nåt idag, så jag ska berätta lite om hur min dag har sett ut, inte för att det har hänt något speciellt, men jag kan skriva någon rad iallafall!

Dagen började med att jag vaknade kl 9 och hade jätteont i armarna eftersom jag hade legat väldigt väldigt konstigt, hade legat med ansiktet ner i kudden och armarna ovanför huvudet, väldigt porrigt måste jag säga, haha!
Sedan åt jag en mumsig frukost och hoppade in i duschen efter det. Sedan fortsatte jag med att göra mig klar osv.
Tog 10 över 11bussen till stan för att vi skulle samlas på kulturmagasinet kl 12, när jag kom dit satt Emilia, Evelina och Hanna där och väntade så jag satt och pratade med dom ett tag tills resten kom.
När alla väl hade kommit så gick vi upp på museet och lyssnade på en massa om högommannen och järnåldern, det var jätteintressant faktiskt.
Det tog lite mer än en timme och när vi var klar där gick vi till skolan och skulle skriva på våra tal, men det blev inte så mycket skrivande för mig, blev mest slappande. Efter en timme ungefär gick jag till bussen. På bussen träffade jag Milla, hon skulle åka hem så då följde jag med henne hem ett tag. Vi satt och kollade igenom reklambladen och sedan satt vi och kollade på massa videoklipp på youtube, så jäkla fuuult. Också kollade vi på OC vilket vi två älskar, iallafall jag !
Sen åkte jag hem och åt och sen blev det hockey !

På hockeyn stog jag med matilda, jocke, andré och några till, både trevliga och otrevliga människor.
Orkar verkligen inte berätta nåt om matchen, men den var jättespännande och hela timrå ik kämpade på till tusen.
Dom vann till slut med 3-1, stolt man blir över dom :D! Jag och matilda hade väldigt roligt vill jag lova! my darling, i love you the most !

Nu ska jag snart krypa i säng, börjar känna mig lite småtrött + att jag börjar tidigt imorgon, också ska jag orka träna på gymmet efteråt! äntligen säger jag bara.

Kramkram
/ Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0