usch

Nu mår inte jag bra alls, jag vet liksom inte vad jag ska göra.
Allt känns så meningslöst, ska jag bara fortsätta vara som vanligt?
Äh, jag ställer så mycket frågor till mig själv som jag inte kan svara på, det bara snurrar runt i huvudet, alltihop, som om...ja, jag vet inte. Kan inte ens förklara känslan!
Livet är vad man gör det till, och det känns som att jag gör fel jämt, då blir allt kaos.
Funderar över så mycket nu, jag behöver svar, men det känns som att jag inte kommer att få det.
Usch, jag blir alldeles gråtfärdig när jag tänker på allt i mitt liv som har hänt, vad jag gjort, vad jag gör nu, vad som finns framför mig, det är lite skrämmande.

Livet är inte en dans på rosor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0