vanlig söndag

Hejsan !

Imorse vaknade jag kl 8 och då klev jag upp och åt frukost.
Sen pluggade jag matte ett bra tag men la av efter en stund för att jag inte fattade nåt av vad jag gjorde, jag hatar verkligen matte, men sorgligt nog så måste man göra det!
Efter det började jag packa alla mina grejer för att jag skulle till far min. Det är ju även farsdag idag, pappsen fick en bamsekram och en glad bella hemma igen :)
Jag har också tränat på friskis idag, malin åkte inte med mig för att hon inte skulle vara klar förns på eftermiddagen, så då blev jag alldeles ensam! men det var ganska skönt, sprang 5,5 km och sen körde jag det vanliga. Höll på i 2 timmar, det kändes väldigt bra sen kan jag lova.
Vid 3 kom pappa och hämtade mig och då åkte vi hem till mamma och hämtade mina grejer, och det var hur mycket som helst, och som sagt är jag väldigt less på att bära allt, som tur var så hjälpte pappa mig.

När vi kom hem ringde jag Eric och frågade om vi skulle vara med varandra men så blev det inte.
Då gick jag upp och spelade mariokart med felix och theres istället och sen efter ett tag vart det mat.
Örjan åt hos oss, men det var inte den bästa maten, stuvade makaroner och korv, var inte så sugen på det men det gick väl ner ändå.
Efter det kollade jag på hockeyn med pappa ett tag och sen ringde jag milla och frågade om hon ville komma och göra mig sällskap och det ville hon, så efter en stund kom hon, lagom till andra perioden.
Vi satt nere på mitt rum och pratade och kollade på hockeyn, sverige vann ju med 0-1 över finland, weeei!
Senare vart vi ju såklart tvungen att göra det vi alltid gör här på mackvägen, dvs. fika mackor! så då gjorde vi det, vi åt mackor och digestivekex, mycket gott, men nu har jag ont i magen :'/ xD.

Milla åkte alldeles nyss hem, det är ju trots allt skola imorgon. Fast egentligen är det inte nån riktig skoldag för mig utan 9:or från olika skolor utanför sundsvalls kommun ska komma och kika på skolan och då ska jag och några till visa runt och prata litegrann, men det håller nog bara på en timme, sen är jag ledig resten av dan.
Då ska jag förhoppningsvis vara med finaste Eric, vi ska nog åka hem till mig eller nåt :) saknar dig redan sötnos.

Jag kom precis på att jag måste fortsätta med matten! kanske ska göra det om ett tag eller så.
Det har inte hänt nåt speciellt idag, en helt vanlig söndag dvs. tråktråk. Hoppas att det blir roligare imorgon.

/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0