bättre lycka nästa gång

Hejsan !

Börjar med att berätta lite kort om gårdagen:

På dagen åkte jag och piercade naveln, det gjorde inte ont men det kändes.
Så nu är jag glad, har äntligen fått det gjort!
Efter det gick jag till millas skola och var där ett tag, sen gick vi till EGO och träffade sanna och mika.
Jag köpte ockå kort där då. Efter det åkte jag hem, träffade matilda f på bussen så jag satt och snackade lite, det var mycket trevligt!
När jag kom hem åt jag tacos och satt vid datorn.
Sen tog jag bussen till alnö för att jag skulle vara med matilda :D hon kom och mötte mig. Då gick vi hem till henne och satt och pratade ett tag och försökte välja film. Sen valde vi film och såg på den med hennes mamma och pappa och fia. Det var riktigt mysigt och filmen var jättebra, "ond aning" hette den.
Efter filmen satt vi vid datorn ett tag och sen va vi ute och promenerade ett tag.
Sen åkte jag hem:) det var en jätterolig kväll med världens sötaste matilda <3


Idag klev jag upp kl 8 för att jag skulle spela match. Vi skulle vara på vibacke 08.45 så pappa fick komma och skjutsa mig.
Vi mötte ankarsvik och förlorade med 2-7, nu vet ni det! det var inte våran dag idag :/ menmen, bättre lycka nästa gång då!

Nu har jag nästan nyss ätit, gröt och macka blev det :) sen ska jag åka och träna på EGO med matilda och evelina, först ska vi gymma och sen ska vi på aerobics :D det blir nog kul!.
Och ikväll ska jag vara med matilda :D hoppas jag iallafall.

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0