måndag

Hejsan !

Nu är måndag (4:e dagen på lovet) och det är bara 2 dagar kvar tills jag fyller år, jag längtaaar.
Imorgon ska det bli roligt på kvällen för då blir det tjejmiddag för hela slanten, inga pojkar välkomna ;).
Jag måste fixa jättemycket :o jag vet inte hur det ska gå, men jag hoppas att det kommer att bli lyckat för annars gör jag allt för ingenting.
Om man tänker efter så är det jättemånga som fyller år nu i oktober, tex. lisa, hon fyller år idag, pappa den 25:e, ulli den 14:e, micke den 24:e, walde den 20:e, ida den 25:e, lillasyster josefine den 17:e osv. det måste vara en populär månad att fylla år i.
+ att jag har namnsdag imorgon :) hihi.
På själva födelsedagen ska jag också ha kul:D då blir det också middag och lite partaj kanske :) riktigt roligt !

Jaja, nu lämnar jag födelsedagar och grejer.

Igårkväll
hade jag otroligt tråkigt, jag låg och kollade på film själv. Men är det en söndagkväll så är det, då kan man inte begära mer tycker jag, även fast det är lov!
Jag somnade runt 11tiden, var otroligt trött faktiskt + att jag måste sova vid den tiden för piercingen.

Idag vaknade jag runt 9, jag hade inte ställt alarmklockan för en gångs skull :o haha!
då åt jag frukost och kollade på tv, det var nån skitfilm på canal+ som jag fastnade vid, det är inget ovanligt.
Mer har jag inte gjort nu på morgonen förutom att göra mig klar och sitta här förstås.
Snart ska jag åka och träna på EGO, sen blir det väl stan en sväng och sen hem och sätta sig och planera för imorgon.

Så nu måste jag kila, hare bra!
/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0