med matilda

Hejsan !

Igårkväll var jag med matilda som sagt, vi hade det mycket mysigt. Vi kollade på film till typ 1 och då skulle jag gå hem och matilda skulle följa med mig en bit. Då kom vi på att hon kunde sova hos mig och så blev det :)
När vi kom satt vi vid datorn osv. vid 3 somnade vi ungefär.
Idag vaknade vi runt halv 10, eller egentligen 9 eftersom man skulle ställa tillbaka klockan en timme inatt, men det hade inte vi gjort. Min alarmklocka ringde kl 7:o haha! då vart man lite sur.

Nu har vi ätit frukost och försökt fixa mms och gprs-inställningar till matildas mobil men det går aldrig som man vill, haha;) men nu försöker mamma hjälpa henne med det!
Jag har ingen aning om vad man ska göra idag, vi kanske skulle gå på bodypumppasset på EGO runt 5 iallafall men innan har jag inte en aning.
Det blir väl en tråkig söndag.
Fast ikväll kanske vi skulle vara med någon Olle som matilda har börjat snacka med, det kan bli kul det.
Men man vet ju aldrig. Fast jag vet inte om det blir nåt ens, matilda ska höra med honom sen :)

I am outside
and I've been waiting for the sun.
With my wide eyes
i've seen worlds that don't belong.
My mouth is dry with words I cannot verbalize.
Tell me why we live like this.

/Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0