min födelsedag

Hejsan!

Idag
fyller man år då, 16 år. Är jag storflicka nu eller ? det är många som säger det, haha.
Ännu ett steg framåt i livet.
Jag har inte fått nåt än idag iallafall, men det kommer väl det också :)
Sen ska jag åka och träna på friskis ett tag med malin och troligtvis anna också, jag känner att jag måste göra det idag. Men jag ska nog bara vara där 1 och en halvtimme eller nåt, sen får pappa komma och hämta mig efter jobbet.

Gårdagskvällen vart faktiskt ganska lyckad, vi hade roligt ibland, men det var trevligt mest hela tiden.
Först när alla hade kommit så åt vi lasagne (jag och matilda hade gjort den helt själva) för alla var nog ganska hungriga. Sen satt vi och snackade litegrann och sen vart det dags för paketöppning, jag fick så mycket fina saker, tack allihopa !
Efter det hade vi inte så mycket att göra så då blev det limbo, det var faktiskt riktigt roligt och jag kom tvåa och sanna vann hela tiden, stabil tjej det där!
Sen var alla sugen på efterrätt så då ställde jag fram det, glass vart det med olika såser, gottigott!
När vi hade ätit det och suttit och snackat ett tag tog vi stolarna och satte oss i en ring och körde "jag har aldrig..." haha, gud vilka saker man fick reda på om folk. Efter det skulle alla berätta pinsamma händelser, min var ju rätt pinsam (a) uscha.
Sen körde vi tidningsleken, det kanske låter konstigt att vi började leka lekar mitt i allt, men det var faktiskt kul!
När vi hade gjort det skulle de flesta hem, alnöborna skulle ta bussen och ljustaflickorna blev kvar med mig ett tag.

Milla, sanna och emelie var så snäll att dom hjälpte mig att städa upp allt och diska osv. det gick ganska snabbt om man tänker efter. Haha, jag är ju för klantig, jag råkade hälla ut hälften av moppvattnet på golvet, hahaha! så då fick vi ta en handduk och torka upp.
När vi var klara gick/åkte dem hem och jag gick in och satte mig och nördade dator. Jag satt och snackade med en person till typ halv 3, då vart vi tvungna att sova.
Jag hade iallafall mycket roligt igårkväll :) det var trevligt att så många kunde komma !

Nu ska jag snart gå och ta in ett bord från lokalen och göra rent toaletten litegrann (inte för att det behövs).
Sen ska jag åka till pappa och hämta träningskläder och sen åker jag nog till friskis!

Jag hoppas att den här dagen blir lyckad och att jag får ha roligt på min födelsedag för en gångs skull !

/Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0