nu ska jag leva livet

Tjenamors !

Idag har det varit både tråkigt och roligt trots att det är söndag.
På morgonen hade jag inte så mycket att göra så då satte jag igång och göra hemprovet i datakunkap som ska vara inlämnat imorgon (tro inte att jag fick ig, hade bara inte börjat på skolan när dom andra gjorde det).
Kom en bit in på det iallafall, men jag är inte klar än. Jag gör klart det imorgonbitti, har trots allt bara en fråga kvar så det är helt okej.
Åkte till mamma gjorde jag sen efter att jag hade packat osv. då åt jag tårta, det var mycket gott!
Sen satt jag bara vid datorn i nån timme tills jag och malin skulle åka och träna, då gick jag bort till skolan där malin och hennes föräldrar skulle hämta mig. Då ringde malin och sa att dom hade kört på ett rådjur :/ stackars liten säger jag bara.
Iallafall så kom dom efter ett tag och då bar det av till friskis.
I början kändes det lite trögt att träna, men det släppte mer och mer:) träffade även anna och lina där, men jag visste redan att dom skulle dit så det var ingen överraskning.

När vi hade tränat klart gjorde vi oss klara och sen kom mamma och hämtade oss och då åkte vi hem till mig och satt och pratade litegrann och satt vid datorn. Sen kom vi på att vi ville se på film, och då blev det en gammal disneyklassiker, Herkules! Den är ju så himla bra.
Efter det var vi så trötta så då ringde malin efter skjuts och jag följde med henne en bit.

Nu har jag inte gjort så mycket, bara försökt göra klart dataprovet men det gick ju inte nå vidare bra.
Är lite småhungrig nu också men jag är för trött för att äta.
Jag behöver inte kliva upp så tidigt imorgon iallafall eftersom vi i våran grupp på tema-respekt ska mötas på skolan halv 12. Då ska vi ha lite roligt med våran uppgift :D!

Men nu ska jag snart sova, eller nåt åt det hållet. Ordförrådet börjar iallafall ta slut!

/ Bella


Kommentarer
Postat av: jossie

Hihi! vad härliga ni var på bilden ;)

2007-10-26 @ 17:01:29
URL: http://jschill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0