15.21

Jag har typ ingen feber nu så det är bra, det är bara förkylningen som spökar. Jag har så ont i näsan så jag tror jag dör, får springa och snyta mig stup i kvarten för man ska inte dra in för det är inte bra, då kanske hjärnan sprängs eller något, men jag vet inte jag.
Jag har iallafall bestämt mig för att träna ikväll, jag vill verkligen det för att vi ska börja med en cup bara inom laget idag som vi ska köra varje måndag, så vi ska bli indelade i lag och börja cupen ikväll. Vi kommer hålla på med det tills det blir uppehåll och det är i slutet av maj så, och det lag som vinner kommer att få ett pris. Priset vill vi inte ska vara massa godis och grejer, hoppas att det är något bra.

Jimmy kom hem nyss alldeles genomblöt och lite smått irriterad, jag mena, han måste ju gå en ganska lång bit från bussen hem hit, och jag vet precis hur det är eftersom jag har gått exakt samma väg och slavat upp och ner för den där jäkla backen dag ut och dag in då jag gick på ljusta. Jag kan bara säga att jag lider med honom!

Nu börjar jag bli ganska hungrig och jag vill att pappa ska komma hem, annars börjar jag med maten själv, och då blir det något gott för jag är kung på laga mat! nu vet ni det också. Fast det är kanske lite tidigt för mat och jag borde inte vara hungrig så jag får vänta ett tag, vilken konstation.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: danne

ska jag verkligen tro på att du är bra på att laga mat? ;)

2008-04-07 @ 15:30:47
URL: http://dannewe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0