bodypump

Är nyligen hemkommen från ett skönt bodypumppass på ego med Bea. Det var verkligen hur jobbigt som helst idag och det känns i hela kroppen nu kan jag lova, men det var grymt kul som alltid. Bodypumpen är nog det roligaste passet på ego, och man får ut mest träning av det också, det är ju träning för hela kroppen.
Efter passet duschade och bastade vi, det var gryyymt skönt, vi körde även lite hårinpackning, så nu mår håret finfint. Sen blev det stressa till bussen vilket vi inte ens behövde göra egentligen, menmen. På bussen åt vi en banan, haha.

Väl hemma har jag bara hunnit äta hittills och tänkte skriva på mitt hemprov om nationalismen nu, men jag kan ju ingenting, så det går ju inge bra, jävla skit område, det är så jäkla tråkigt. Det ska vara klart på tisdag, men Malin och jag tycker att vi ska protestera och få längre tid på oss, mihi.

Jag har ont i huvudet så ni vet, men jag är endå glad, puss på det!

image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0