dagens

Dagens humör: Glad som vanligt, fast jag mår inte så bra men ändå
Dagens borde: Äta mat
Dagens frisyr: Knut och uppsatt lugg (diadem)
Dagens klädsel: Strumpisar och svartvit tunika
Dagens planer: Gå klart i skolan, gå på stan och sen åka hem
Dagens vill ha: MAT!
Dagens längtan: Ingenting alls
Dagens beroende: Typ...mat
Dagens tråkigaste: Matten och att jag är trött och mår inte så br..
Dagens person/-er: Madeleine Henriksson
Dagens irritation: Ingenting
Dagens händelse: Inget speciellt än
Dagens låt: Don't know
Dagens vän: Det vet jag inte än faktiskt, kan skriva det senare
Dagens onyttiga: Inget alls hittills
Dagens dryck: Mjölk
Dagens middag: I have no idea yet
Dagens bästa: Alla mina vänner på METG
Dagens sämsta: Måste plugga matte
Dagens babe: Det säger jag senare också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0