en sjuk bella

Tack tjejer för en riktigt trevlig och rolig kväll igår, det var verkligen jätteroligt ♥

Tack snälla bussbolag som inte kunde skicka en buss tidigare igårkväll så att jag slapp stå ute och vänta i en timme med blött hår och jättelite kläder efter att ha haft en helkväll på relaxavdelning, TACK! INTE.
Tack vare att jag fick stå och vänta ute i kylan på en buss som skulle komma så har jag blivit sjuk. Det var tydligen någon som hade spytt i bussen och mådde jättedåligt så ambulansen fick komma och dom stog där ett bra tag så då fick man vänta ännu längre. Sen kom en kille fram och sa att det skulle komma en buss efter en kvart, och då var klockan typ 23.35. Bussen kom efter 12! usch, då var jag så frusen så jag kunde knappt röra mig.
När jag väl var hemma så tog jag en lååång varm dusch och sen la jag mig och sov, och jag somnade direkt kan jag lova, det var sååå skönt.


Ja, idag vaknade jag runt 10 av att jag hade sån väldig hosta också var jag täppt i näsan på det, så det första man fick göra var att gå upp och snyta sig, kul liksom. Sen kände jag att jag hade ont i halsen också och lät helt krasslig när jag pratade, det var då jag kom på: "Jag har gått och blivit sjuk!". Jag brukar inte vara förkyld ofta, men feber brukar jag ha, och jag har inte kollat om jag har det nu men det har jag säkert, det känns som det. Iallafall så hade jag ju tänkt träna idag, men nu vet jag ju inte om jag kan det, åhhhh! jag måste plugga matte, så det lär det vä bli istället, om jag ens orkar göra det när jag mår såhär, blää. Nä men, jag får nog ta tag i det nån gång idag så får jag se vad som händer mer, är ju ledig imorgon så det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0