friday

Ja, då var det fredag igen då, och jag är lika dålig på att skriva blogg som jag varit ett tag nu, vad ska jag ta mig till med mig själv alltså, ni får helt enkelt ta och skälla på mig.
Och ja, hur gick det med den där nyttiga Bella då? jo, det är ju såhär att jag har ätit glass två dagar i rad nu, är det acceptabelt? ja, det är det! för att igår tränade jag med Bea ett bra tag och sen har jag inte ätit något mer onyttigt, creds!
Jag skulle egentligen ta mig en springtur med Bea idag men, det orkas inte med och hinns inte med heller för den delen, ska ju vara med Sanna och Milla ikväll, och Bea skulle också vara med.

För första gången på 13 veckor har jag fått fel på en närvarouppgift i medicinkursen, bara för att boken lurade mig, det länns lite surt men någon gång måste ju vara den första. Jag har också sett att jag ska ha börjat med en ny jävla insändningsuppgift också, fuck det! hatar verkligen massa uppsatsskrivande, USCH!

Idag har jag köpt nya skor, ett par vita tygskor (lägger in bild på dem sen). Jag köpte också en present till Felix, som blev ett spel, finurligt och bra.
Har även varit en sväng hos mamma och pratat lite och hämtat grejer. Det kändes skönt att få prata litegrann, även fast det inte blev så mycket. Jaja, orkar inte skriva mycket mer nu, ska ta kort på mina skor.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0