hemmakväll

Som sagt så blev det en hemmakväll, men det känns inte som att jag har gjort något speciellt. Jag har kollat på hockeyn (HV71 - Linköping) litegrann och även Så ska det låta med Ulli en stund. Annars har jag mest fastnat här, men det är ju så jobbigt att sitta här, jag vill ha egen stationär dator på rummet också vill jag att Chrille ska komma hit och fixa med det trådlösa någon gång, det blir ju liksom aldrig gjort. Jag vill också ligga i sängen och mysa med min plutt till dator, skämt åsido, jag hatar min dator.

Imorgon ska jag ha nån genomgång med några i laget på södra (?) halv 3, det är inför corvette meeting i juni som vi ska jobba på, det tar bara en timme så, inte så farligt.
Imorgonkväll ska jag vara med min beabanan, i like it!


För övrigt så gjorde jag en jättegod blåbär och hallonmilhshake förut, den vart jättegod.


Mästerverket:


Kommentarer
Postat av: Marcus

Ne alla är vi nog skolless:P

2008-04-12 @ 00:19:40
URL: http://marcushammar.blogg.se
Postat av: Milla

såg mycket god ut den där smoothien
;)

2008-04-12 @ 01:23:16
URL: http://nanoinga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0