holy friday

Gud så skönt att det är fredag, och jag är ledsen för att jag inte skrev någonting igår, inte ens en rad! men iallafall, sorry.

Igår var det nationella i engelska, uppsatsdelen, och jag måste säga att det gick ganska bra. Sedan hade vi historia och svenska, astråkiga lektioner. På kvällen var jag bara hemma och pluggade och kollade på Andra avenyn tills jag bestämde med min gobea att jag skulle komma upp till henne och sova där, så jag åkte dit runt halv 10. Vi drack te och kollade på Andra avenyn och sen gick vi och la oss i sängen, men vi sov inte som vanligt. Vi låg vaken och pratade ganska länge. Jag har inte varit med om nån som pratar så mycket i sömnen som bea, haha!
"Åh herregud, jag vill också!" eller "nejnejnej!", det sa bea inatt, det var det jag kom ihåg iallafall, resten har jag glömt.

Imorse vaknade vi halv 7, jag låg kvar i sängen men bea gick upp och duschade. Jag gick nog upp 20 min senare, och då gjorde vi oss klar och åt frukost oså, sen tog vi bussen till skolan kl 8, dåligt mycket folk på bussen.
Kom 5 min sent till matten, men det gjorde ingenting, satt mig och började jobba direkt. Sen blev det engelska och jag satt bara och skrev lite lyrics som vi skulle och sen gjorde vi någon gissalek, kul var det. På lunchen satt vi ute som vi har gjort nu de senaste dagarna, vädret har varit finfint idag fast det har blåst lite kallt. Samhälle hade vi sen, då kollade vi på en film med Al Gore som jag har sett 2 gånger, "skitkul", jag somnade där ett tag.
Efter skolan gick jag och Bea på stan och inhandlade lite presenter och bea köpte ett hårband. Sen vart jag tvungen att bearbeta klart min rapport på skolan, det tog inte så himla lång tid och nu är jag jättelättad som äntligen fått skicka in den. Pappa fick komma och hämta mig sen, papi<3

Snart ska jag äta och sen ska jag åka ner till stan och möta milla för att sen kolla på hennes pojkväns match mot älgarna eller något, tror det var nåt sånt. Det ska bli kul det, har inte varit med millisen på jättelänge, puss på det!

image183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0