innebandy

Är nyligen hemkommen från den roligaste träningen på länge, och jag visste att den skulle få mig på bra humör, alla var på riktigt bra humör idag och det är bra! det gick ganska bra teknikmässigt också eftersom jag var såpass peppad, också körde vi bra övningar och uppvärmningen var helt okej. Någon vart väl lite negativ där under nån övning men med lite peppning så blev det bra. På slutet spelade vi match som vanligt och alla körde järnet och hade jättebra tempo, det var kul att se.
Synd att serien är slut nu, fast vi har nog någon träningsmatch att se fram emot. Också ska vi se fram emot corvette meeting som vi ska vara värdar på :D det kommer nog bli kul. Jag är en av dom där som är huvudansvarig på en station så jag måste gå på någon slags genomgång nästa helg, det kan bli kul.
Har så kul med er tjejer, jag ser alltid fram emot alla träningar så man får träffa alla och jag är glad att alla håller sams, det är inte många lag som klarar det, men vi gör det. Jag är stolt över oss! you're the best <3

image154

Nu är jag helt slutkörd och är nyduschad så det är ganska skönt. Har även sovmorgon imorgon så jag ska kliva upp runt 9 och läsa rapporter till seminariet som är klockan 12 och sedan blir det att jag åker till skolan och har det där seminariet och sen är det en lektion till, vilket är historia.
Efter skolan ska jag träna och sen blir det hockey, imorgon måste dom vinna, men jag tror att HV kommer ta hem vinsten, fast man kan ju alltid hoppas på att timrå vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0