listtime

Jag:
Är singel: Jag är ju det :/
Saknar någon just nu: Japp
Är rädd för att bli övergiven:  Mm
Svär ofta: Aarå
Sjunger i duschen: Nja, det händer väl
Är en morgonperson: Ja, oftast så
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Ja, har haft det till och med :D
Är kär i kärleken: Nej
Skrattar åt mina egna skämt: Haha, aaa alltid!
Äter snabbmat varje vecka: Nej
Vill ha barn: Ja, 2-3 iallafall
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Nepp, är nöjd med mig själv

Har du:
Glasögon: Nej
Linser: Nope
Piercingar: Öronen och naveln
Syskon: 5 stycken, 1 helt och 3 halva och 1 halvhalv
Jobb?: Nej, men jag vill ha
Många vänner: Jarå, världens bästa
Rymt hemifrån: Näe
Färgat håret: Jarå, a lot
Bra självförtroende: Ganska så
Sagt jag älskar dig till någon: Ja det har jag
Varit kär: I någon enstaka ja, det är inte ofta det händer
Dumpat någon: Yes
Gjort något olagligt: Har jag säkert
Somnat i skolan: Yup (a)
Brutit ett ben: Nej, har inte brutit något alls
Tappat bort mig i min hemstad: Det har jag nog
Sett en fallande stjärna och önskat: Jorå
Varit otrogen i ett förhållande: ...
Sparat något från ett gammalt förhållande: Japp, men det har jag slängt i sjön
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Jorå
Smugit ut utan lov: Vem har inte? haha
Ljugit om vart du är för dina föräldrar?: Japp, men det gör jag inte nu längre
Hållt en hemlighet som ingen vet: Klart jag har
Struntat i ett prov: Nej!
Varit på en blind date: Nej
Sovit en hel dag: Typ, när jag har varit sjuk
Somnat gråtande: För många gånger

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: Varje dag, flera gånger
Ha ångest: Ofta
Drömma mardrömmar?: Det händer
Försöka vara annorlunda: Ja, det är ju det jag strävar efter iallafall
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: Nej
Röka: Nej
Ljuga: Nej, jag brukar inte, men det händer väl någon gång
Hata folk: Nej, palla det
Lita på folk: På de närmaste

Vem:
Saknar du: Min kusin Tommie, alldeles för mycket
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Helena tror jag :| och det var i lördagskväll!
Vill du slå: Ingen
Sårade dig senast: ******
Vill du vara som: Ingen utom mig själv
Vill du bli galet full med: Vill inte bli galet full, det räcker med lite
Gör dig riktigt glad: Bea definitivt!

Sista personen som:

Sov i din säng (förutom dig själv): Beabanan:D
Fick dej att gråta: Vet inte
Du delade en dricka med: Har inte en aning
Skrek på dig: Lillebror
Du fick sms från: Linn

Hur:
Svarar du i hemtelefon: Hej det är Isabelle, eller bara Isabelle
Svarar du på mobilen: Hallå
Fördriver du tiden: Tränar, är med vännerna, festar, nördar dator
Mycket pengar har du: Typ 150 kr kanske
Tjänar du pengar: Heh, tjänar inte pengar, bara på tjänster hittills
Ofta bäddar du sängen: Det är inte ofta det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0