matte och lite till

Är så less på matte nu så jag skulle kunna spy. Jag har suttit och pluggat matte nu i flera timmar, och nu sitter det faktiskt ganska bra, men jag är less på det. Har fått så otroligt ont i huvudet pga. att hjärnan har behövt hyperventilera hela tiden, stackars den. Jag hoppas verkligen att allt pluggande ger resultat så att jag klarar provet imorgon, men som sagt så sitter det ganska bra nu, eller det börjar klarna iallafall. Madde har hjälpt mig en hel del och det är jag glad för, hon kan ju så mycket, är lite avundsjuk på na. Fast jag har även pluggat själv också, alldeles nyss satt jag och gjorde alla hemuppgifter. Först var jag osäker så jag fick ringa madde men sen flöt det på bra.

Nog pratat om matte, för det är ju inte det ända min dag har bestått av.
Jag tränade imorse som jag skrev tidigare att jag skulle göra. Innan jag gick till EGO gick jag och solade en sväng och det var jätteskönt, höll på att somna där inne för att jag var så trött, haha. Det är lite kul, för nu syns det ganska mycket, brännan alltså, och nu är jag inte Bara röd utan brun.
På Ego tränade jag iallafall i 1 och en halv timme, mycket skönt. Jag tog i ganska hårt eftersom jag inte hade tränat på gymmet sen i lördags, fast jag har ju haft innebandyn men endå.
När jag hade tränat klart gick jag till skolan och läste medicin och pratade med mina härliga klasskompisar. Sen var det historia, genomgång om imperalismen var det först och sedan skulle vi läsa som vanligt. Efter den lektionen slutade vi då, som sagt, väldigt onödig lektion. Då blev det donken men Mathilda, Lollo och Madde, onyttigt jag vet, men jag var så jäkla hungrig, hade ju inte ätit på i princip hela dagen, också var det första gången på ett bra tag men...skit samma. Åt en cheeseburgare bara.
Mattepluggande blev det sen med Madde och vi åkte hem halv 6. Pannkakor blev det till middag, det var jag inte sugen på, men matglad som jag är åt jag endå, haha.

Har inte hunnit med så mycket hittills, lär väl bli massa pluggande hela kvällen tråkigt nog. Det lär väl bli någon paus lite då och då också, som nu.

Kommentarer
Postat av: Matilda

OMG, jag hatar matte!!!!!!

2008-04-10 @ 20:43:21
URL: http://mahuldan.blogg.se
Postat av: Matte

jag har ångest har inte pluggat ett skit inför provet!! :/ menmen har bara mig själv att skylla!

2008-04-10 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0