monday you can fall apart

Men det har inte jag gjort, jag har mått prima hela dagen idag, eller jag har hållt humöret högt upp iallafall. Det enda negativa med den här dagen är att jag har ont precis överallt på kroppen, för mycket träning tror jag.
Ska nog berätta lite om hur min dag har sett ut:

Vaknade runt 9 och tränade lite på min dans, sedan åt jag frukost och gjorde mig klar. Tog kvart i 11 bussen in till stan, jag gick och satt mig och pratade med Lollo och Madde på lunchen och sedan gick vi bort till idrotten. Vi hade fotboll på midälvaplan, vilket var askul och jobbigt. Fick även en smäll på smalbenet så nu är jag alldeles blå och uppsvullen, haha. Efter idrotten gick jag, lollo och madde och köpte glass på hemköp, var så himla sugen på isglass så jag köpte en ny sorts calipippo, ananas och lemonsmak, asgod var den, så den får bli min sommarfavoritisglass.
Jag och Lollo tog timråbussen 14.25, och vi var så trött så vi orkadr knappt säga nåt, haha.
Såg på Honey när jag kom hem, en asbra dansfilm med Jessica Alba som har varit min favorit länge nu. Tog lite moves från den och sedan satte jag igång och träna på min dans i 3 timmar, men jag kommer ändå inte kunna visa upp den imorgon på esteten, damn, men skit samma, det är nog inte min tur imorgon.
Sen vart det träning, Värsta cupen alltså som på alla måndagar. Det gick väl sådär, men vi var bara 2 i vårat lag (jag och sanna) så det blev mycket försvar, men jag var väldigt peppad idag så det gick bra. Vi förlorade de flesta med envart 1-0 så, och spelade typ 4 oavgjorda (?) menmen, det var iallafall jättekul. Jag fick ta massa massa smällar i försvaret, men det lönade ju sig, haha.

Nu är jag iallafall jätteslut i kroppen och jättetrött så jag kanske ska sova snart. Imorgon är det ju nationella i engelska (igen) och den här gången är det läs- och hörförståelsedelen, vilket jag inte är bra på men jag kommer göra mitt bästa.
Nu blir det sova,
God natt och puss!

image186
Det är jag :D



Kommentarer
Postat av: Milla

Nationella var skiiitsvårt tyckte jag ;o

2008-04-29 @ 13:17:58
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0