monday

Imorse försov jag mig, vaknade typ 25 min innan bussen skulle gå, och det hinner INTE jag göra mig klar på. Så det var bara att ringa till Madde och säga att jag blev sen och sen ta bussen som gick efter. Jag kom 20 min för sent, men det gjorde nog inte så mycket, för vi hade svenska och gick bara igenom ett högskoleprov konstigt nog, och vi gjorde det också, ett prov med massa ord. Efter svenskan så satt jag och fick damp på nationalismen, uppsatsen som jag inte kan skriva för att jag inte fattar någonting, menmen, ska försöka få till den nu senare ikväll.

Sen blev det iallafall HLR (hjärt och lungräddning) för min grupp, så då traskade jag, Milla, Malin och Jenny bort till gympan. HLR var ganska kul faktiskt, eller jag Hade kul. Fredrik, en riktig skådespelare, haha! Klockan 3 ungefär var vi klar och då satt jag och pratade med Elin ett bra tag och kollade på när grabbarna gick fram och tillbaka hela tiden, mycket nöje. Fick skjuts av Elins farfar till navet och satt där och väntade ett tag tills bussen kom, och på bussen råkade jag somna till, go jag är.

Nu sitter jag bara här och har tråkigt och är arg på mig själv för att jag inte öppnar dokumentet och skriver min elaka uppsats! men det är ju så tråkigt, det finns ju så mycket annat som är mycket roligare, som att reta mina bröder, det ska jag göra! så skriver jag ikväll, typiskt mig att skjuta upp allt till absolut sista sekunden, men sån är jag, jag är jag och ingen annan :)
För övrigt så längtar jag till träningen ikväll för då ska vi fortsätta med Värsta Cupen, det ser jag fram emot. Fast Sanna ska inte vara med ikväll, så vi blir bara tre stycken i mitt lag, men det ska nog gå bra ändå.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Matilda

varför ska inte sanna vara med? :o

2008-04-14 @ 18:17:58
URL: http://mahuldan.blogg.se
Postat av: beis

det var inte bara dig jag tänkte på, utan de flesta i laget blir jätte sura då dom förlorar :P och jag vet att du hade mycket då! jag klandrar dig inte gumman :)

2008-04-15 @ 11:44:07
URL: http://beis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0