några timmar med en vän

Jag har nästan nyss kommit hem från stan faktiskt, har varit med Camilla och kollat när hennes pojkväns lag, alltså Timrå mötte Älgarna, haha. Det var kallt men roligt att få umgås med Milla och se hennes "nyblivne" pojkvän, en riktigt trevlig prick verkar han vara. De vann iallafall med 1-0 och det var en ganska spännande match.

När matchen var slut promenerade jag och Milla till stan och gick på subway och käkade kakor, mycket gott! också satt vi och pratade ett tag tills en viss person kom in, då gick vi. Vi gick till navet och stog och funderade på vad vi skulle göra, först tänkte vi åka hem till henne, men det blev inte så. Istället tog vi timråbussen, hon skulle till Jocke och jag hem. Hoppas dom får det trevligt ikväll. Jag har iallafall haft kul dom här timmarna, det är alltid lika kul och vara med Millis, hon är en riktigt bra vän!

Just nu gör jag inte så mycket, sitter och oroar mig lite för Felix (min lillebror) som har fått åka in på akuten. Hoppas att det går bra. Ska snart kolla på lite Andra avenyn avsnitt, det är chill.

c'ya

Kommentarer
Postat av: Milla

hiho :D när ska du ta ut mopedo :)? Eller har du redan gjort det :D?

2008-04-18 @ 22:28:36
URL: http://nanoinga.bloggagratis.se
Postat av: Josphine

Ni såg även mig och Måns på navet :D

2008-04-19 @ 09:48:50
Postat av: Matilda

vad har hänt med felix? :O

2008-04-19 @ 14:52:24
URL: http://mahuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0