onsdag

Idag har jag varit i skolan och det var riktigt jobbiga lektioner idag, vi bara läste och läste hela tiden tror jag, måttligt less jag är på det nu då. På lunchen gick jag, lollo, madde och elin och köpte glass på hemköp, det var gott vill jag lova.  Efter skolan gick jag och solade och sen gick jag till skolan igen och väntade på bussen. Oturligt nog så missade jag bussen för att den åkte för tidigt så då var pappa snäll och kom och hämta mig.

Imorse var jag väldigt irriterad och jag vet inte ens varför, eller just det, det gör jag visst det. Men sen när jag kom till skolan blev jag glad, men det är ju ingen nyhet. Just nu mår jag bra, håller på att smälta brännan litegrann, är ju lite röd så, men det går bort snart!

Ikväll ska jag träna och det ska bli kul som vanligt. Det kommer få mig på ännu bättre humör än vad jag redan är på så det är positivt, eller, allt med innebandyn är ju positivt så. Älskar innebandy, älskar mitt lag, älskar känslan <3

Nu är jag hungrig och vill ha mat!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag älskar innebandy och er alla underbara i mitt lag

2008-04-02 @ 17:01:20
URL: http://mahuldan.blogg.se
Postat av: Danne

låter som om du har haft en bra dag och får en rolig kväll :)

2008-04-02 @ 19:24:12
URL: http://dannewe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0