onsdag

Idag har det varit en ganska lugn dag i skolan, har inte behövt göra så mycket om jag tänker efter.

Jag ska berätta lite om min dag:

Jag vaknade kl 6 och gick upp och tog mig en dusch, sen gjorde jag mig klar för att sedan åka med bussen som gick kvart i 8. Kom till skolan runt kvart över då lektionen började, då var det engelskatime. Egentligen kunde jag ju ha tagit en buss senare om jag visste att Klas (läraren) hade försovit sig. Han kom efter en halvtimme av lektionen ungefär, och då blev det ju knappt något nationellt prov för att det skulle inte hinnas med. Jo, en grupp hann faktiskt göra det, men dom hann inte med allt som de skulle heller, fast det räckte tydligen. Jag och Madde ska få göra på fredag.
Efter engelskan hade vi håltimme (dom som inte hade seminarie), då satt jag, Lollo, Madde och Elin uppe på planet ovanför, alltså på nti och pluggade och diskuterade islam. Sedan var det lunch, och jag åt wok som smakade jätteäckligt, bläää! och jag och resten av tjejerna satt kvar ett bra tag och skrattade och hade oss, eller jag gjorde det iallafall. Sedan gick vi och kollade lite och gick till ungdomsmottagningen med Madde. Religion blev det sen, dvs. läxförhör, och jag tror det gick väldigt bra faktiskt!
Slutligen hade vi mentor och klassråd.

Inom en snar framtid ska jag sätta mig ner och plugga matte och sen läsa medicin, kul (inte)
Och bara så ni vet så har vi fått en ny spis här hemma idag! jag tänkte bara om ni ville veta, lite onödig fakta liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0