sömn

Jag vet inte vad det är med mig, jag är alltid trött på dagarna nuförtiden, iallafall sen man ställde fram klockan. Jag sover på dagarna efter skolan och sedan kan jag inte sova något alls på nätterna i princip, ligger alltid vaken och tänker på massa skit. Ulli sa att det kunde bero på tidsomställningen för hon och hela min familj har känt att de har blivit tröttare på sistone, men jag vet inte jag. Är iallafall väldigt trött just nu trots att jag sov en och en halv timme förut, det känns som att jag har vänt på dygnet, och det måste åtgärdas fort som attan för såhär kan jag ju inte ha det!
Är det någon mer än jag som har känt sig tröttare sen tidsomställningen?



Kommentarer
Postat av: Daniel, den bästa.

du kan ju sluta med att sitta uppe halva nätterna och chatta ;)

2008-04-05 @ 00:02:18
URL: http://dannewe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0