summering

Hehe, jag har inte skrivit sen i fredags, men det gör ingenting va? för jag brukar ju vara så bra på att uppdatera ändå. Jag har ju liksom perioder, men förlåt iallafall, nu är jag tillbaka med nytt och fräscht.

Jag kan börja med att berätta vad jag gjorde i lördags:
Jo, på dagen tränade jag och sen var det bara att åka hem och göra sig klar för att sedan ta bussen till Elin för att äta middag och fira henne och Madde med brudarna. Jag måste säga att det var väldigt väldigt mysigt där hemma hos Elin. Sedan, någon timme efter så åkte vi alla tjejer ner till stan för att relaxa lite på relaxavdelningen, trots att nästan alla var less på det. Ja, vi gjorde det iallafall och till en början var det ganska trevligt, men sedan vart det lite småtråkigt och Milla frågade om jag ville följa med och träffa Jocke oså, och det ville jag ju. Så jag och Bea följde med henne, men vi var inte med Jocke på en gång, utan vi åkte in till ljusta och där var det fest hos Matilda, så vi kikade in där ett tag och träffade massa trevligt folk. Runt halv 12 träffade vi äntligen Jocke och hans kompis Olle. Vi åkte hem till en av Jockes kompisar, men där vart vi inte länge, högst 5 min tror jag, då jag och Bea fick skjuts hem av Olle, mycket snällt måste jag säga.
När Bea och jag kom hem till henne slog vi på en film, men jag höll på att somna så vi gick och la oss.

Vad gjorde jag igår (söndag)?
Jo, Bea och jag vaknade halv 12 och då åt vi frukost och slappade oså, sen gick jag hem i det härliga solskenet och väl hemma satt jag mig vid datorn och planerade på att gå ut ett tag. När jag kom ut vart det kallt, då hade molnen kört ihop sig och täckt min kära vän sol. Så det blev inte så att jag var ute ändå.
Lite senare åkte jag och Beis in till ego och gick på bodypumppasset, det var riktigt skönt och jobbigt, men säg någon gång det inte är det :D haha.
På kvällen åt jag hallon och kollade på AA som vanligt, har hunnit en bra bit nu, wiiiie.

Vad har jag gjort idag?
Jag har varit i skolan från 10 till 13.20. Först hade vi svenska och gjorde högskoleprov, gick skitdåligt för det var jättesvårt. Sedan var det lunch och jag åt gurka och ananas. Gympa blev det sen, INNEBANDY! så otroligt roligt var det, haha, alla är så roliga.
Efter idrotten gick jag, Milla och Mathilda och köpte glass och satte oss på torget ett tag, det var myys. Och det var även en kille som bara kunde engelska som började fråga oss vem statyn var och grejer, också frågade han om det var en grav xD haha, skön kille.
Satt med Lollo på bussen hem och vi pratade om massa saker.
Har inte gjort mycket mer idag, förutom att kolla på AA.
Snart är det träning och Värsta cupen! längtar faktiskt, för idag är Sanna tillbaka och då ska det gå bra :)

PUSS PÅ DET!



Kommentarer
Postat av: Milla

Har saknat ditt bloggande :) OCH FÖRRESTEN :D:D:D Vi måste verkligen verkligen VERKLIGEN göra något nån dag, var så längesen nu! Saknar ju dig babe!
PUSS!

2008-04-21 @ 22:15:32
URL: http://nanoinga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0