sundaaay

En helt vanlig söndag har det varit idag, har bara gjort saker som jag brukar göra på söndagar, det har varit rätt så okej. Vaknade runt 10 av att pappa kom ner och ville att jag skulle komma ut och greja med moppen, och det är ju jag så bra på mena ja( (!) not.. Jaja, i varje fall så vart det laddning av batteriet så imorgon kanske den vill ge med sig. Frukost blev det sen och efter det bestämde jag mig för att gå ut och springa. Jag pratade med milla och sen så sprang jag till gångviken och gick en promenad med milla till maland ungefär och sedan följde hon med mig en bit och resten av vägen sprang jag, och det vart ju en bra bit iallafall.
När jag kom hem fikade jag litegrann och sedan tog jag bussen till stan och mötte malin och någon kompis till henne, vi gick till ego och var med på bodypumppasset som vanligt på söndagar, det var otroligt skönt och nu har jag ont i armarna, weeei.

Jag har också tränat på min dans idag som jag ska visa upp för klassen på tisdag, men den är inte riktigt klar, måste hårdköra på den imorgon, typiskt mig att vara ute sent när det gäller skoluppgifter, ja.
Har även sett på andra avenyn ikväll med min lillebror, för bara en pyttestund sen faktiskt. Det var dom nya avsnitten, och det är ju så braaaaaaaaa.

Imorgon ska jag inte till skolan på morgonen för att jag ska vara hemma och arbeta, vi får det faktiskt. Sen åker jag in till gympan som kommer vara fotboll på midelvaplan, nice. Sen ska jag träna på dansen och träna ännu mer på dansen och sen träna med mitt underbara lag!

That's the shit.
Nu ska jag greja och sova, om inte en snäll person vill prata lite, men det verkar inte så, han kanske inte är så snäll osm han utger sig för att vara ;)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: bra skrivet bellis :D

2008-04-27 @ 22:46:58
URL: http://mahuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0