this moment

Jag sov jättemycket när jag kom hem idag, alltså efter att jag hade suttit vid datorn en sväng, sov mer en två timmar förut, från typ halv 2 till halv 4 tror jag det var. Det var riktigt skönt må jag säga, och nu är jag pigg så jag kommer inte kunna sova ikväll, men jaja, smällar man får ta. Också har jag vräkt i mig massa mat för att jag var så himla hungrig, det blev spaghetti och köttförssås och det är gotteligottgott! och nu är jag jättesugen på äppelpaj. Ulli vägrar göra det och jag har ingen ork till det, vad ska jag göra? :'(

Snart ska jag ladda ner The notebook som Sandy kom med som förslag på bra film förut. Den är riktigt bra måste jag hålla med om, riktig kärleksfilm och det gillas. Haha, jag vet, jag är en riktig mes, men jag är ju tjej så :D

Sen ska jag läsa mer om islam, har redan kommit en bit och har inte så mycket kvar, men resten ska läsas det med. Jag förstår faktiskt det där ganska bra ändå sen i 9an så jag hoppas att det inte kommer att vara några problem, jag mena, om jag läser in det riktigt tills imorgon så ska det nog sitta. Jag älskar ju religion så då ska det gå bra, det brukar det oftast göra. Har ju ett stort prov nästa onsdag på alla tre systereligionerna så det är bra att vi har haft läxförhör på alla tre nu. Det ger en skjuts framåt liksom.

Religionsboken som vi har, asbra faktiskt.

image167

Kommentarer
Postat av: Sima

jag trodde jag var den enda människan som sov på dagarna då och då :D sant att man är aldrig ensam om nåt.

2008-04-08 @ 18:46:20
URL: http://tantlingon.bloggagratis.se
Postat av: sandy

Answer: jamen jaa, den är helt underbar! jag älskar noah :')

2008-04-08 @ 19:30:08
URL: http://happysandygirl.blogg.se
Postat av: Helenis

jag gillar också religionsboken :o den får en att fatta liksom :D absolut inte lika svår som historiaboken!

2008-04-08 @ 20:37:50
URL: http://mildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0