tisdag

Då var det tisdag då, alltså 3 dagar kvar till helg igen + den här dagen då. Jag mår inte så bra idag heller, men jag kämpar mig igenom den ändå. Jag har nyss haft matte och då gjorde jag hela 3 sidor, och det kändes riktigt bra! fick till och med beröm. Jag tänker klara av provet som är på fredag, det tänker jag verkligen göra. För övrigt så har jag tre prov den här veckan, eller rättare sagt 2 prov och ett läxförhör. Läxförhöret är imorgon och det är om islam, sen har jag 2 prov på fredag, både matte och medicin. Det känns lite tungt nu, men jag ska klara det, om jag håller mig till en positiv inställning så ska det nog gå bra, förhoppningsvis.
Så idag blir det nog massa pluggande, jag kan ju inte träna eftersom jag inte mår så bra, och då är det bättre att vila.

Jag måste säga en sak, LOLLO HAR SKAFFAT BLOGG :D asballt vettni. Hon heter Lo0la.blogg.se, kika in där, det kan bli ett äventyr :D

Skriver mer sen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0