torsdag morgon

Vaknade för bara ett tag sen, rättare sagt kvart över 8. Jag fattar inte varför jag gick upp så tidigt men nu sitter jag iallafall och läser ur min kära medicinbok, det är jobbigt för att jag vill sova. Jag ska åka och träna sen ändå så det är ju ingen idé att jag går och lägger mig igen, fast jag börjar ju halv två så jag hinner säkert.

Åh, egentligen fattar jag inte vad det är för mening att ens komma till skolan idag, det känns liksom väldigt onödigt att komma dit och ha en historielektion på 1 h och 20 min där vi säkert inte ens ska göra något speciellt. Funderar på att inte gå, men jag ska ju plugga matte med madde efter skolan så det lär ävl bli att jag måste gå dit iallafall och nivet, sitta och göra ingenting. Jaja, men först ska jag hinna träna en timme åtminstone och sen sola en sväng, så jag räknar nog med att ta bussen som går kvart över 10.

Nu ska jag iallafall läsa klart kapitlet om sjukdomar i nervsystemet,
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mia

god morgon och ha en bra dag!!

2008-04-10 @ 09:20:49
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0