tuesday

Ojsan, har inte skrivit på hela dagen, jag som brukar vara ganska noga med det. Tyvär har jag haft mycket plugg och tänka på mest hela dagen så det har ju varit ett hinder.

Jag orkar inte berätta om hela min dag, men jag kan iallafall säga att jag har skrivit klart min uppsats om nationalismen och ja, haft en vanlig skoldag helt enkelt med mina härliga vänner. Ett plus idag var att det var väldigt bra väder, det börjar gå åt rätt håll nu, hoppas att det fortsätter såhär. Jag och Mathilda satt ute idag på lunchen, asskönt var det. Då får vi hoppas på finare väder imorgon!

Jag har blivit helt beroende av andra avenyn och i förrgår bestämde jag mig för att se från första avsnittet och nu är jag på 27:e, det är ju beroendeframkallande, verkligen.
Nu ska jag se klart på avsnittet och sen sova, för Daniel svek och skulle sova så då är det lika bra att jag gör det också så att jag inte är så trött imorgon, måste ju vara pigg när det är provdags.

Godnatt och puss!

image181

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0