tuesday

Men tjena,
idag är det tisdag och jag är på ganska bra humör just nu, men förut var det väl lite upp och ner. Hade nationella förut och det gick inte så bra kan jag säga. På hörförståelsedelen gick det verkligen sämst, tänker inte berätta hur mycket jag inte hann med, på läsförståelsedelen gick det bättre men endå inte bra. I helhet så tyckte jag att det var jättesvårt faktiskt och det var det nog inte bara jag som tyckte. Menmen, resten av dagen har varit ganska okej. Har haft matte, historia och estet, det dög.

Kom hem runt 5 (alltså för en timme sedan)  och gjorde inte speciellt mycket, sen har jag ätit mat och nu har jag fastnat här och ska skriva ett mail till Klas (min mentor).
Wiiie, är ledig imorgon iallafall, vi flörtade med Klas idag så det gick till slut :D mihi.

Jag har ett problem, jag vet inte vad jag ska göra imorgon på sista!
Vad ska alla ni andra göra?

image187


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag ska bara vara hemma med familjen och linus:)
sen ska vi väl gå en sväng till majbrasan också ;p

2008-04-30 @ 16:49:40
URL: http://mahuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0