Dragracing och lillebrors födelsedag

God kväll :)

Det börjar bli lite av en vana att jag skriver på kvällen nu faktiskt men vad gör man när man inte hinner på dagen, bättre än inget i alla fall. Denna dag började med att jag väcktes av ulli runt halv 11. Då var det bara att skynda sig lite då eftersom jag skulle på dragracingen med pappa, jimmy och felix. Jag sa ju såklart grattis till min lillebror som fyller år idag också, 13 år! nu blir han tonåring. Jag hade tyvär inga pengar så han fick ingen present, men han fick en stor kram trots att han inte ville ha det, haha. Nä, men så fort jag får pengar så ska han få en present.

Vi åkte runt halv 12 och kom dit runt 12 och då tog vi våra stolar och gick och satt oss vid banan. Där blev man sittandes i flera timmar, men det var riktigt kul att se bilarna. Det var speciellt kul att se nitrobilarna som lät nåt så jävulskt, alla stog och höll för öronen trots att de hade öronproppar så då gjorde jag också det, och jag kan säga att det var nog värt det. På slutet blev det lite kallt men pappa ville se alla finaler så det var bara att sitta kvar och frysa ett tag till. När klockan började närma sig 4 åkte vi hem. Jag kollade lite på OS och sedan åkte jag och tränade.

Löpträning i spåret var det idag och det var ganska jobbigt till en början. Jag trodde att jag skulle ge upp efter ett varv men jag pushade mig själv till slutet. Jag sprang med sara och det kändes bra för att vi höll samma tempo hela tiden, riktigt skönt. Efter 5 km löpning så blev det 1000 m intervaller och sedan sprang vi 1000 m till och sedan var träningen slut. Det räckte gott och väl tyckte jag för efteråt var jag helt slut. Nu känns det bra i alla fall efter att jag har duschat och satt mig ner. Sanna ska nog komma snart och se på film med mig och det ska bli väldigt trevligt.

Matilda j är så snäll så hon ska fixa min bloggdesign (igen) och det ska bli spännande. Jag kan ju inte med det här har nig ju märkt så det är ju bra att hon är en sån snäll vän då :) Jag måste också säga: GRATTIS LILLEBROR JIMMY PÅ 13ÅRS DAGEN :D <3


Jag ska lägga in bilder från dragracingen senare eller imorgon så det kan ni ju se fram emot :)


/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0