En fortsättning

Jag är kär som aldrig förr, i min goa pojkvän stefan bergman. Är med honom så mycket som möjligt, men ändå inte alltför mycket förstås. Han är världens finaste och underbaraste kille och han får mig att må bra, det känns så himla bra alltihopa. Jag kan inte vara gladare än vad jag är just nu. Att ha honom vid min sida är det bästa som finns, det är en känsla som inte går att beskriva.

I söndags var jag, matilda och milla borta i e.on arena och kollade när ingen mindre än Henrik Zetterberg var där och visade upp stanleycup-bucklan! det var mycket kul att se honom och höra hans röst. Han är ju så jäkla snygg, eller hur då?! Det bästa var ju när han sa att han kanske kommer att avsluta sin karriär i timrå ik om hans kropp orkar med det. Då såg man att alla blev otroligt lyckliga, för vem vill inte ha honom tillbaka, jag menar, han är ju världens bästa hockeyspelare, för mig och för alla andra. Njurunda kan vara stolt som haft honom och sett honom utvecklas och bli en stor hockeyspelare. Det är helt sjukt hur bra han är! Och förresten, han och Emma Andersson ska gifta sig, hur gulligt är inte det då? :)


Nu har jag inte så mycket mer att skriva, bara det att jag måste söka något jobb, alltså extra för att det känns som att det skulle behövas nu och att jag ska träna sen, ska på bodypumpen med milla vilket ska lbi jätteskönt.

Ha en trevlig kväll allihopa för det ska jag ha!
/ Isabelle



Kommentarer
Postat av: Matilda

jag är så glad att jag fick träffa honom :D

2008-08-08 @ 23:51:24
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0