Förkylningen är kommen

Den årliga förkylningen pratar jag då om, jag blir förkyld ungefär en gång om året och det är oftast när skolan just har börjat så nu hälsar jag herr förkylning välkommen till min kropp. Usch, det är inge kul att vara förkyld. Idag har jag inte mått nå bra alls, har haft ont i huvudet, haft mensvärk + förkylning, det leder till att kroppen blir hängig och man orkar inte göra speciellt mycket. Jag orkade ta mig ut till birsta där jag mötte upp Milla, Ewe och Matilda. Vi kollade runt ett tag och sedan åt vi, jag fick med mig en foundation hem, det var behövande. Jag åkte hem till mamma efteråt eftersom jag är halvt barnvakt i helgen. Jag var så deppig så jag la mig på soffan och somnade. Har även tänkt väldigt mycket på Stefan idag, skulle verkligen behöva honom nu, jag saknar honom så himla mycket.

Ikväll var det planerat att jag och Matilda skulle vara med Jonatan och Viktor, men nu har jag ingen aning om hur det blir eftersom Jonatan inte har ringt till Matilda än. Det lär väl inte bli nåt och då får jag deppa ikväll istället, det har jag inte så stor lust med. Grejen är att jag kan inte vara ute hur länge som helst ikväll heller för att jag ska upp kl 5 och inventera med laget på city gross kl 6 på morgonen, sedan så är min lillasyster hos en kompis, så henne vill jag gå och möta ikväll så hon kommer hem säkert, och det kan inte vara mitt i natten.

Jag får se hur det blir helt enkelt. Nu vet ni att jag lever, mår skit och är deppig och ja...allt annat väsentligt.

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Milla

om du inte har några planer alls så är du mycket välkommen hit och kolla på en film! :)

2008-08-30 @ 19:36:01
URL: http://nanoninga.wordpress.com
Postat av: Milla

oj, fel bloggadress :O HAHA

2008-08-30 @ 19:36:51
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0