Hos min älskling

God eftermiddag allihopa :)

Sov hos Stefan inatt, åkte hit igår efter att jag hade duschat efter springturen. Det gick jättebra att springa faktiskt, sprang 5 km och sedan 1½ km intervaller, det tyckte jag var bra gjort av mig. Innan vi somnade låg vi och tittade på film, eller han gjorde för att jag somnade som vanligt.

Idag vaknade jag vid kvart över 12, väldigt sent för att vara mig, men det blir så när jag är med Stefan för att han sover alltid så länge. Vaknade först halv 10 men då var det lönlöst att ens försöka få upp honom. Vi har inte gjort så mycket idag, gick bort till Anderssons förut för att Stefan skulle köpa lite grejer sedan har vi mest inte gjort någonting. Han har försökt fixa böcker till skolan men det gick inte så bra.

Nu sitter jag här och skriver medans Stefan och Jens (hans bror) sitter och tittar på The dudessons som verkar ganska kul. Ska kolla lite på det nu.



/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Berre

Hemsk bild :| Men du är iaf bäst älskling! <3

2008-08-21 @ 18:42:58
URL: http://bliingeav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0