Konstigt väder

God eftermiddag!

Inatt sov jag hos min älskling, han och hans bror kom och hämtade mig när de hade tränat. Innan det var jag ju med milla litegrann och vi var ju uppe på ica. Det blev inga munkar, jag blev en nyttig bella och köpte 2 äpplen istället, duktigt prioriterat. Jag köpte en munk åt jimmy (min lillebror), han behöver det! haha.

Imorse vaknade jag runt halv 11 och bara låg och väntade på att stefan skulle vakna, men det gjorde han inte så efter en halvtimme väckte jag honom. Det tog en timme innan vi gick upp och åt frukost, och gott var det för hungrig var jag minsann. Det var inte så roligt att se att vädret var skit, då hade man ju hellre stannat i sängen. Men i alla fall,  när vi hade ätit klart så gick vi ut på en promenad. Till en början var det uppehåll och ganska skönt att gå faktiskt, men sedan kom regnet, och då menar jag verkligen att det regnade, det regnade MYCKET! vi var dyngsura när vi kom tillbaka. Det roliga var att det slutade regna när vi stog utanför dörren för att gå in, haha! Jag klagar faktiskt inte på regnet idag faktiskt för att det var ganska skönt att promenera i det. Lite OS har vi också tittat på idag, fast det var ju mest jag eftersom att stefan inte följer det.

Det är ju lite konstigt med vädret ändå, nu är det helt plötsligt soligt och för en stund sen var det stora gråa moln på himlen :/ jag blir knäpp på det här vädret alltså, man kan nästan inte planera någonting på dagarna för att man inte vet vad det ska bli för väder. Jag litar inte på SMHI så jag tar det ju mest som det kommer. Men jaja, jag vill helst ha lite sol innan skolan börjar, TACK!

/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0