Kvällens gång

Jag är jättetrött, eller jag var det förut i alla fall. Nu vet jag inte riktigt, jag kanske är sådär övertrött som jag var igårnatt så jag inte ens känner att jag är trött. Är det dags att sova då? Nja, jag vet inte. Jag ska nog slå en till pling till min älskling snart, han är väl och jobbar för fullt så han inte har tid att prata med mig :(

I alla fall så satt jag och hade det trevligt med min familj förut, sedan gick jag och tess ner och kikade på en film, Prom night hette den och jag måste faktiskt säga att den var ganska bra, det var lite av en thriller/skräck-film, mycket spännande fast en sak gillade jag inte med slutet. Den var ju också ganska tragisk om jag tänker efter, men den är ju sevärd trots det. Den får 8/10 av mig! :)




Milla kom också förut, mitt i filmen så då fick jag förklara halva filmen för henne, haha. När filmen var slut så slog vi på en ny, Meet the spartans, den där dåliga parodin. Den var inte så bra, lite kul ibland bara! 4/10 får den.




Kommentarer
Postat av: elinfroth

Det låter ju riktigt bra det :) verkar som man verkligen får en bra utbildning där!



Gillar också att det är en mindre skola, tror man kommer närmare klasskompisar och lärare då. Och att den är så ny tycker jag bara känns roligt och spännande ju! :)

2008-08-17 @ 12:55:57
URL: http://elinfroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0