Löpträning + fys

Träningen gick väldigt bra, vilket jag inte trodde att det skulle göra. Jag tänkte positivt och lät min psykiska del sköta löpningen och då gick det framåt vill jag lova, man ska vara envis! Det började med att vi sprang 500 m, sedan stannade vi och stretchade och laddade för nästa moment. Nästa moment var två varv, alltså 5 km och det gick bra även fast jag inte trodde att jag skulle orka. Stannade till en gång, men då tänkte jag, "vafan, jag ska klara det här!" och det gjorde jag ju! När det var avklarat så skulle vi köra intervaller 1,3 km med grabbarna så det gjorde vi också, och det var jobbigt kan jag lova. Efter det körde vi fys i kanske en halvtimme och det var ju den roligaste delen förstås, i alla fall för min del :)


Sedan var träningen slut och vi stretchade lite och sedan åkte vi hem. Duschade gjorde jag när jag kom hem och sedan ringde jag och pratade med min älskling som jag saknar jättemycket just nu i denna stund när jag sitter här i sängen och vet att jag måste sova utan honom, men imorgon ska jag ju få vara med honom och sova med honom, wie! myspys, fattar ni hur mycket jag längtar eller? ENORMT MYCKET!

Nu känns det väldigt bra i kroppen, den är nog väldigt nöjd! och det roliga var att illamåendet gick över när jag sprang så det ska jag köra med när jag mår illa, haha.

Imorgon är det sista dagen på jobbet, det är både lite skönt och lite tråkigt. Jag har ju trots allt jobbat i 4 veckor så nu får det vara nog på det där stället, arkivjobb är nog inget för mig trots att det har gått väldigt bra. Nä, jag ska bli polis jag! och jag ljuger inte.

Dags att kramas med kudden snart? Ja, jag tror nog det.
Hoppas att ni har haft en lika härlig kväll som jag! Godnatt.
/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0