Nu väntar träning på ego

Åt mummagod mat förut och nu sitter jag här och smälter maten. Ska snart ta bussen med Milla in till stan för ett bodypumppass på ego. Det har blivit av en vana att gå på onsdagspasset kl. 19.15, jag verkligen älskar bodypump! Får bara hoppas att maten har smält tills dess men det tror jag nog att den har.

Nu måste jag dra mig mot busshållsplatsen och hoppas på att det inte börjar regna vilket det gör till och från idag tydligen. Så nu vet ni vart ni har mig de kommande timmarna, skriver när jag kommer hem och har duschat.

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nä fan vad kul =D Då kanske vi kan träna tsm där nån gång, jag vill inte gå själv :(

2008-08-20 @ 19:49:50
URL: http://mmatildafasth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja absolut ska är jätte skönt! ja jag är taggad så in i bomben, det kommer bli ett hårt men underbart åt känner jag på mig :)

2008-08-20 @ 21:36:20
Postat av: Elin

2008-08-20 @ 21:36:48
URL: http://eandremoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0