Party tonight

Tjenamors!

Vaknade klockan 10 imorse och då åt jag frukost och klädde på mig och gjorde mig klar osv. Sedan åkte jag upp till mamma och var där ett tag och fikade lite, pratade och gosade med kissen. Jag, mamma och kicki åkte in till timrå för att uträtta lite ärenden sedan. Nu sitter jag hemma och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll, ska snart ringa matilda och höra vad hon gör.

Ska ju åka till m.b sen, det kommer bli kung det! ska väl försöka åka dit så fort som möjligt, men det beror ju på när m.j kan komma :) Ikväll blir det partyyy och jag är fett pepp! den här kvällen ska inte få förstöras, sådeså

Ni kan ju räkna med att jag kanske inte skriver mer i bloggen idag, men jag skriver imorgon om kvällens bravader, don't miss it!

/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0