Regnig onsdag

Snacka om tråkigt väder det är idag, det är väldigt deprimerande med regn ibland. Trots det så är jag på ganska bra humör ändå, men grejen är att jag känner att jag kommer bli deppig inom kort, men jag ska försöka att inte bli det för jag vill gärna vara på bra humör. Denna dag började med att jag åkte till skolan med bussen som gick 08.15, sedan började mentortiden kl. 09.10. Vi pratade mest om den kommande stockholmsresan som alla ser fram emot så mycket, jag gör det verkligen! Efter mentortiden slutade jag egentligen men då kom jag på att jag kanske ville vara med på en lektion i Kultur och idéhistorian och se om jag ville ha den kursen istället för massa hål. Så jag gick på den lektionen och det verkade väldigt roligt så det blir så att jag väljer den kursen också.

Lunch blev det sedan med Madde, åt fisk och äcklig potatis med skinn på, ingen höjdare kan jag lova. Jag följde även med Madde när hon skulle få sin nyckel på fastighetsägarna, då blev hon glad, när hon fick nyckeln alltså. Sedan tog jag bussen hem och nu har jag hamnat här framför datorn som vanligt, vilket liv jag har. Hade velat träna senare ikväll men jag ska vara med Bea så det går inte, vill hellre vara med henne. Det har ju aldrig blivit  av när vi har bestämt, men nu ska det bli av.

Nu är min älskling i stockholm och om några timmar åker han till Turkiet. Jag saknar honom redan, jag känner på mig att det här kommer bli en låååång vecka. Var ju hos honom igårkväll och såg på när han packade förgäves,  han fick bara klagomål, lilla gubben kan inte packa riktigt, haha. Det var tråkigt att säga hej då men han kommer ju tillbaka. Jag hoppas att han får det roligt där nere i alla fall, och han har lovat att köpa någonting fint åt mig, gosälskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0