Resultatet i träningsmatchen

Ja, resultatet ska vi kanske inte haka upp oss så mycket på, vi förlorade med ungefär 7-1 eller var det 8-1 kanske? Jag vet inte riktigt, men jag vet att vi ändå spelade bra. Jag fick ny position idag, back. Det var nästan väntat efter Värsta cupen faktiskt. Jag vet inte om det gick så bra, vissa saker gick bra men vissa inte. Det var ju trots allt första matchen som back sen förrförra säsongen så jag hade inte väntat mig så mycket bättre av mig. I helhet tycker jag att vi gjorde det bra, vi hade första och halv andra perioden men sen gick det lite utför. Det får vi leva med, vi lärde ju oss massa av det så det är bara att suga åt sig som en svamp. Jag tyckte att det kändes som att jag och Lovisa hittade varann ganska bra på plan, det är ju henne jag spelar med så det tycker jag är bra, det finns ju mycket att jobba på men det fixar vi. Vi gick trots allt därifrån med ett leende på läpparna! bra jobbat tjejer <3

Jag fick rätt så ont i benen och rumpan efter matchen känner jag nu så det lär väl bli träningsvärk imorgon, då vet man ju att man har kämpat i alla fall. Det känns skönt att sitta här nyduschad och fräsch nu och bara ta det lilla lugna. Det hade ju inte varit helt fel om Stefan kunde skynda sig med sin träning heller så han kan komma hit någon gång, känner mig riktigt myssugen. Men han kommer nog snart.

Nu ska jag fika litegrann.
/ Isabelle ♦

Kommentarer
Postat av: Matilda

det blir nog bättre och bättre tror jag :)<3

2008-08-19 @ 00:41:32
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0