Sängen ropar på mig

Jag är jättetrött! Så trött så jag måste gå och lägga mig alldeles strax. Jag hör hur sängen skriker efter mig där nere, den kanske vill mysa lite med mig. När man är ensam, alldeles utan pojkvän så får man nöja sig med endast sängen. Det kan ju vara mysigt det med. Fast ändå inte alls, jag är så van att sova med Stefan nu så det känns konstigt att sova utan honom men det är lika bra att vänja sig nu när det är skola och allt, då finns det helt enkelt inte tid till sådant.

Dags att sova, imorgon väntar en förhoppningsvis väldigt rolig dag på norra berget med skolan då jag ska vara lekledare, haha, nöje. Det är ju vi 2or som arrangerar det så det ska bli spännande. Också vill jag ju lära känna lite 1or, en del verkar vara riktigt trevlig.

Godnatt!
/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0