Sura citronklyftor

God kväll :)

Igårkväll när Stefan kom och hämtade mig så åkte vi först hem till honom och hämtade en film och sedan åkte vi hem till Mattsson (hans kompis). Vi kollade lite på OS för att jag ville det och sedan slog vi på filmen. Jag kommer inte ihåg vad den heter, men det var i alla fall en film om boxning och den var faktiskt rätt okej. Vi åkte hem vid halv 2 på natten ungefär. Då åt vi litegrann och sedan hoppade vi i säng.

Idag vaknade vi typ halv 12 men klev inte upp förrän kl 12 ungefär. Då åt vi frukost och sedan gjorde vi inte så mycket mer tror jag. Vi har suttit och kollat på kort på Stefan när han var liten... eller rättare sagt Stefan i alla möjliga åldrar. Det var jättekul att se, de flesta korten i alla fall...

Sedan satt jag och kollade i gymnasiekatalogen från förrförra skolåret, inte så värst intressant men jag gjorde det mest för att vi inte hade något annat att göra. Myst har vi gjort en hel del eftersom det har varit så dåligt väder så vi har bara suttit inne hela dagen. Jag åt middag där och då började jag må lite konstigt. Förkylningen var på väg kände jag och jag vart jättedålig i magen och fick ont i huvudet. Stefan skjutsade hem mig och jag envisades med att åka på träningen på hartungsviken trots att jag inte mådde nå bra. Jag fick åka med Sanna till hartung och när vi var där körde vi lite uppvärmning längst strandkanten och det var droppen för mig. Jag orkade inge mer för hela min kropp sa ifrån så jag satt med Tilda på sidan hela träningen och kollade när de andra körde rugby och stafett.

Fick skjuts av Bea hem och sedan dess har jag fikat mackor och bullar och sedan har jag också duschat. Nu sitter jag här och nördar och trycker i mig sura citronklyftor för att inte bli sådär enormt förkyld. Snart kommer Stefan också, det ska bli mysigt.

/ Isabelle



Kommentarer
Postat av: Angelica

Hehe okej, den var jätte fin!

2008-08-22 @ 13:27:12
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hur har din dag varit?

2008-08-22 @ 16:18:15
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0