Ta-igen-kväll med en vän

Ikväll har jag varit med en bra vän, en riktigt bra vän som jag inte har varit med på ett tag. Hade inte insett hur mycket jag har saknat henne, och ja, det är en hon. Denna person är sjukt rolig och jättetrevlig och en av dem som får mig att må som bäst. Denna person heter Beatrice Kerttu. Det kändes som att vi hade glidit ifrån varann jättemycket, eller det hade vi ju men jag är glad att vi har kunnat hitta tillbaka till varandra. Nu måste vi börja umgås mer så vi kan fortsätta vara lika bra vänner.

Vi har roat oss med att prata och se på film ikväll, Mumien 3 såg vi, den som går på bio. Den får faktiskt ganska höga betyg av mig, 7/10. Den var spännande och rolig på samma gång, jag gillar ju även äventyr och inte bara kärleksfilmer osv. Vi hade jättemysigt faktiskt, det måste vi göra oftare.


Snart ska jag sova, börjar inte förrän 09.55, men det är bra om jag inte kommer i säng för sent. Jag måste bara säga att jag är fett less, för jag fick min lön idag och jag fick 5000:- som jag skulle få, men milla har ju också jobbat på samma ställe och jobbat lika mycket som mig och hon fick 5500:-. Hon sa såhär till mig "Det var kul att man fick 500 mer än vad man trodde:D" och det hade ju inte jag fått så då blev jag äckligt less. Jag måste ringa till det där himla lönekontoret och fråga varför hon fick en halv tusenlapp mer och inte jag. Jag är ju alltid mobbad. Fick inte ens ett brev av skolan inför skolstarten. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH! jag är arg som bara den. Det kanske inte är så mycket att haka upp sig på, men det är ju ändå 500:- mer, då blir man inte glad, speciellt inte när det är ens vän som har fått mer än en själv, då känner jag mig jävligt bortglömd. SKIT PÅ ER LANDSTINGET!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas det löser sig :o ses ikväll gumman :)

2008-08-28 @ 12:21:16
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0