Tisdagmorgon

Godmorgon!

Då var jag uppe då, har varit det i en timme ungefär. Jag har hunnit att välja kläder, klä på mig, sminkat mig, fixat håret och ätit en macka. Just nu sitter jag ocjh tittar på Top model 3, asbra! lika roligt varje avsnitt. Jag ska ta bussen som går från timrå 10.10 så jag har inte så bråttom, ska gå om en timme ungefär.

Kl 11 blir det lunch med klassen och kl 12 börjar själva skolan. Då blir det svenska och vi ska antagligen få böcker och betygskriterier m.m. Efter det har vi naturkunskap men vi ska inte ha det eftersom vi ska få chansen att planera aktiviteter tills på fredag då vi ska på "utflykt" med skolan upp till norra berget. Vi slutar halv 3 har jag för mig och då ska jag åka hem och städa lite på rummet, sen måste jag träffa min älsklingsstefan ikväll för att han kanske åker utomlands imorgon :o buuuääääh, lite jag kommer sakna honom dårå.

Nu ska jag borsta tänderna!

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Angelica

Går d bra i skolan?

2008-08-26 @ 13:38:56
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0